Monday, August 18, 2008

*nowe ekolinki*

*… uff… jakoś nie mogę zabrać się za umieszczenie sesji zdjęciowej z Helu z udziałem gromady bohaterów nietypowych… postaram się zrobić to lada moment… ale przed tym zamieszczę kilka ostatnio zrobionych ilustracji… tradycyjnie użyłem ekolin, jednak z tłem nieco poexperymentowałem… myślę, że efekt jest całkiem całkiem… więc nie rozpisuję się za bardzo i umieszczam… raz, dwa, trzy…*
----------------------------------------------------------------------------------
*dream*

----------------------------------------------------------------------------------
*Don Kichot*

*…Don Kichot to ilustracja powstała na podstawie fotografii z Cuby… piękna instalacja-rzeźba stoi w Varadero… miejscu odradzanym przez wszystkich ze względu na duże zagęszczenie turystyczne…ja uważam, że warte zobaczenia… a po wojażach przez połowę Cuby w dwa tygodnie Varadero jest przyzwoitym miejscem na odpoczynek przed powrotem… i nie jest tu tak sielankowo jakby mogło się wydawać… system robi swoje…ale do rzeczy… piękna rzeźba więc nie mogłem pominąć tego faktu w swoich ilustracjach…*
----------------------------------------------------------------------------------

No comments: